
Oppdateringer i BevarHMS Oppgavebehandler
BevarHMS Oppgavebehandler er oppdatert 18. september 2023. Hvilke oppdateringer kan du lese om i artikkelen. Justert versjon av artikkelen blir lagt ut i BevarHMS Portal.
BevarHMS Oppgavebehandler er oppdatert 18. september 2023. Hvilke oppdateringer kan du lese om i artikkelen. Justert versjon av artikkelen blir lagt ut i BevarHMS Portal.
1 - Informasjon om STED er lagt inn på utskrift av sjekklister
Feltet STED er lagt til ved produksjon av PDF-versjon av sjekkliste, etter at denne er utført, se bilde.
2 - Automatisk valg av ansvarlig ved utfylling av sjekklister
Når sjekkliste fylles ut, legges den som er logget inn automatisk som Ansvarlig for utfylling av sjekklisten. Ansvarlig kan endres ved hjelp av nedtrekksmeny.
3 - Oppretting av nye avvik/tiltak
Ved oppretting av nye avvik/tiltak via sjekkliste, lagres feltet BESKRIVELSE også i Historikk. Tilsvarende skjer når en oppretter ett nytt avvik/tiltak via Meny og valget Nytt avvik/tiltak.
4 - Endre kontaktnavn som benyttes ved loggføring til Historikk
Under Kontakter kan de som har flere kontaktkort endre hvilket navn de ønsker skal benyttes ved loggføring til Historikk, se bilde.