Driftsmelding – Oppdatert rutine for innlogging med BBLID

Natt til 15. juni 2021 ble rutine for innlogging i BevarHMS med BBLID oppdatert. Formålet med oppdateringen er økt sikkerhet. Vi opplever at det er brukere som velger å benytte ulik kontaktinformasjon for Min Side og BevarHMS. Ved pålogging med bruk av BBLID vil det nå kreves at enten mobilnummer eller e-postadresse er likt registrert. Les mer i saken.

 

 

 

Melding til brukerne

Brukere som stoppes ved innlogging får følgende melding på skjermen:

 

"Velkommen til BevarHMS

BevarHMS gir boligselskapet styring og oversikt i arbeidet med helse, miljø og sikkerhet.

Vi kan dessverre ikke gjenkjenne deg. Årsaken til dette kan være at din kontaktinformasjon i BevarHMS er ulik den som benyttes for Min Side. Eller at ditt boligselskap ikke har avtale om BevarHMS.

Ta kontakt med ditt boligbyggelag for hjelp eller send epost til support@bevarhms.no"