Ny funksjonalitet i Arbeidsportalen

Ny funksjonalitet for å ta ut ulike statusoversikter for alle boligselskap. I tillegg er det lagt inn felt for å legge inn kunde nr./klient nr. for hvert boligselskap og dersom aktuelt hvilken avdeling i boligbyggelaget boligselskapet tilhører. 

Nå kan du få ut oversikter over kundeinnlogging, gjennomførte årlige gjennomganger, risikovurderinger, status for avvik/tiltak og aktiviteter for alle boligselskap. Det er i tillegg lagt inn felt for å legge inn kunde nr./klient nr. for hvert boligselskap og dersom aktuelt hvilken avdeling i boligbyggelaget boligselskapet tilhører. 

Se video som forklarer ny funksjonalitet.

Ny funksjonalitet inneholder:

  1. Søk er utvidet til søk på kunde nr., avdeling og styreleders navn i tillegg til navn på boligselskap.
  2. Det er etablert nye oversikter (visninger med relevante data/kolonner) for Standard, Oppfølging, Innlogging, Avvik/tiltak, Aktiviteter,
    Årlig gjennomgang og Risikovurdering.
  3. I tillegg kan det velges et utvalg som filtrerer frem antallet aktuelle boligselskap.
  4. Paginering som vises til høyre over oversikt er endret. Du ser nå antallet boligselskap (rader) angitt ca midt i pagineringen. Eksempelvis: dersom du velger Utvalg / filtrering > Kundeinnlogging siste 7 dager, vil det eksempelvis i pagineringsfeltet kunne stå "7 rader" som betyr hvor mange boligselskap som har vært innlogget i Bevar-HMS de siste 7 dager.I tillegg kan du også endre antall rader som ønskes vist samtidig i oversikten. Standard er satt til 10 rader.
  5. Nytt felt for kunde nr. er lagt inn. Som midlertidig nummer er lagt inn den unike ID-en som hvert boligselskap har i Bevar-HMS. Når annet nummer er lagt inn, vil dette automatisk erstatte det midlertidige nummeret.
  6. Nytt felt for avdeling er lagt inn. Her kan boligbyggelag som har flere avdelinger legge inn aktuell avdeling for det enkelte boligselskap og senere sortere i oversikten med å benytte link i kolonnetittel.